עלייה ללא "זכויות"

פרטי התקשרות:

תיירים, סטודנטים ואזרחי ישראל
החוזרים לארץ לאחר פחות משנתיים

תיירים ואזרחי ישראל החוזרים לארץ לאחר פחות משנתיים אינם נהנים מאותם הטבות המס המוענקות לעולים חדשים ותושבים חוזרים (החוזרים לארץ לאחר יותר משנתיים).

אזרחי ישראל החוזרים לארץ לאחר פחות משנתיים אינם נחשבים תושבים חוזרים ולכן נדרשים לשלם את מלוא מסי המכס, מסי קנייה ומע"מ, בתיאום מלא עם רשות המסים בישראל.

המידע הבא הינו חשוב לידיעתם של אלו העוזבים את ישראל וחוזרים אליה לאחר פחות משנתיים:

במידה ואתם עוזבים את ישראל בידיעה שתחזרו לאחר פחות משנתיים, אתם מחויבים להצהיר על כל הפריטים אשר אתם לוקחים עמכם ואשר יחזרו עמכם לישראל, וזאת על מנת לקבל פטור ממס על פריטים אלו. בקשו למלא את הטופס המתאים (טופס 86) ודאגו להחתים את פקיד המכס.

מסי נמל מתווספים לכל משלוח שנכנס לישראל דרך נמלי הים.

אזרחי ישראל יכולים לייבא מכונית פחות משנתיים מיום הייצור.

מומלץ לייבא פריטים רבים (ולשלם עליהם מסים) במקום לקנותם בישראל. לדוגמא, ריהוט עילית, מכשירים אלקטרוניים, ביגוד, כלי מטבח ודברים רבים לבית, הינם יקרים בקנייה בישראל מאשר בייבוא. נשמח לייעץ לכם בנושא. שלחו לנו רשימות עם הפריטים שאתם מעוניינים לייבא ונשלח לכם הערכת עלויות תואמת.

מדריך מכס לתושבי עלייה ותושבי חוץ

נלקח מרשות המסים בישראל

(PDF view)

לתיירים קיימת הזכות לייבא רכב ללא תשלום מסים. יחד עם זאת, על הרכב להישאר בישראל עד לתקופה של 12 חודשים. קיימות מספר גרסאות לחוק זה, בהתאם לסוג ויזת הסטודנט שברשותכם. תיירים עם ויזת סטודנט רשאים לשמור את הרכב המיובא בישראל כל עוד הם רשומים כסטודנטים במוסד רשמי להשכלה גבוהה.

סוניגו מציעה חבילת שירות מלאה בנוגע לייבוא לישראל וייצוא מישראל, הכוללת טיפול בכל היבטי המכס.

צרו עמנו קשר עוד היום להערכת תשלום למכס ביחס למשלוח שלכם. מחלקת עמילות המכס שלנו עומדת לרשותכם ותשמח להעניק לכם מידע רלוונטי ושירות אדיב, אמין ויעיל.

אריזה עם ערך מוסף

חברת סוניגו גאה באיכות האריזה שמוענקת ללקוחותיה. חומרי האריזה שלנו מותאמים למגוון רחב של פריטים, ממכשור אלקטרוני ואמנות יפה ועד לפריטים בעלי ערך רב שאין להם תחליף. השקענו בחומרים הטובים ביותר שקיימים בישראל ואף בחו"ל, בעוד שחלק מחומרי האריזה והאחסנה שלנו מיובאים עד אלינו באופן אקסקלוסיבי.

שיטות אחסון יעילות

לסוניגו מחסני אחסון בשטח כולל של 6,000 מ"ר (6 דונם) הממוקמים במרכז הארץ באזור גישה נוח ובקרבת נמלי הים והאוויר. המחסנים שלנו מתאימים לאחסנה לטווח קצר או ארוך, כאשר כל מטען ממוספר ומתויג מרגע כניסתו למחסן ומאוחסן בהתאם לתווי התקן המובילים בתעשייה

שימוש בטכנולוגיות מתקדמות

אריזה בולמת זעזועים מומחי האריזה שלנו עושים שימוש בטכנולוגיות הבאות על מנת להבטיח שהמטען המסחרי שלך יהנה מבטחון מירבי בתנועה: מד שיפוע, מד זעזועים, מד בקרת טמפרטורה, ריפוד סופג לחות, ארגזים בעלי דופן כפול

ביטוח תכולה

השותפות שלנו עם FIDI Faim מעניקה לנו תעודת ביטוח כנגד כמעט כל תרחיש אפשרי, ובמקביל מהווה תו של איכות השמורה רק לחברות ההובלה איכותיות ביותר. לכן אנו יכולים לומר בלב שלם שהמטען שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר

מחשב העברות – הערכה חינם

הערכת מחיר ללא התחייבות

פרטי התקשרות:
צריכים עזרה?
דילוג לתוכן